Moje Lokomotivy

/album/moje-lokomotivy/stainz-c2-jpg/ První lokomotivou sbírky se stala v roce 1999 tato klasická "Stainzka" ze startovací sady s osobními vozy. Tedy začátek přesně odpovídájící filozofii tehdejší firmy Lehmann, to jest nabídnout cenově dostupný model v plné kvalitě... /album/moje-lokomotivy/stainz-c3-jpg/ Druhou Stainzkou opět ze startovací sady je tato s provozním číslem 3. Dosazením rovného komínu a změny nátěru na celočerný získala podobu polní lokomotivy. Zkrátka velmi vděčný model. /album/moje-lokomotivy/deutz-omz117-c4-jpg/ V pořadí třetí se stal model polní lokomotivy Deutz OMZ117. Lokomotivu jsem opatřil nátěrem v reálnějších barvách, zasklil a provedl jiné drobné úpravy. Provozní číslo 4. Na fotografii s dřevěnými výklopnými vozíky, modely firmy Bachmann. /album/moje-lokomotivy/aeg-c1-ii-jpg/ První elektrickou lokomotivou je model stroje AEG (r.v.1913) z rakouské alpské úzkokolejky Mixnitz - St. Erhard. Model je v provozu bez úprav s provozním číslem 1. Později dosazen dekodér E-motion L.
/album/moje-lokomotivy/hf110c-c5-jpg/ Číslo 5 nese model německé vojenské polní lokomotivy HF110C, které byly určeny pro rozchody 600 -760mm. Model pohání 2 motory, nyní řízené dvojicí dekodérů LGB. Původně hráškově zelený nátěr modelu byl změněn na obvyklou černou. /album/moje-lokomotivy/francouzka-c6-jpg/ Model francouzské tříspřežky Corpet a Louvet určené pro metrové úzkokolejky. Své působiště nalezly počátkem minulého století například i v Africe. Model prošel pouze drobnými vzhledovými úpravami. /album/moje-lokomotivy/henschel-c7-jpg/ Model malé lokomotivy s tendrem vzniknul v dílnách firmy Lehmann bez skutečné předlohy. Líbivý model pohání dva motory, řízené nyní po celkové úpravě elektroinstalace jediným dekodérem Emotion XL. /album/moje-lokomotivy/hf130c-c8-ii-jpg/ Model německé vojenské polní lokomotivy HF130C určené pro rozchody 600-760mm je v provozu s číslem 8 pouze s drobnými nátěrovými úpravami. Stejný typ působil a nyní opět působí na heřmanické úzkokolejce.
1 | 2 >>